Auteur Topic: bericht aan joris  (gelezen 10691 keer)

Anton Sollie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 127
bericht aan joris
« Gepost op: 19 oktober 2003, 17:15:24 »
Joris, er gaat iets niet goed met de mogelijkheid, stuur berichten in deze discussielijn naar bovenstaand e-mailadres.
Dhr D.J. Noordhoek reageerd op het onderwerp- dia,s van computerscherm.
Volgens het discussie streepje reageerd hij op een bericht van Sander Hulsebeek. Echter de  meegestuurde email beland bij mij.
Geen probleem op zich, ik stuur het wel door, maar handig kan anders.

Groet Anton

« Laatst bewerkt op: 20 oktober 2003, 18:59:35 door Anton Sollie »

Joris

  • Forumbeheerder
  • Senior
  • *****
  • Berichten: 147
Re: bericht aan joris
« Reactie #1 Gepost op: 20 oktober 2003, 07:04:27 »
Als ik de database historie bekijk, lijk jij ooit zelf aangegeven te hebben dat je de berichten uit betreffende discussielijn via e-mail wilt ontvangen.
Dat zou gebeurd moeten zijn op 1 augustus om 15:56 (2003-08-01 13:56:12+2), in jouw reactie op mijn bericht van 3 april, onder de kop 'Re: dia's van computerscherm'.

Van alle reacties in die hele discussielijn ontvang je daarom via e-mail een afschrift; dus ook op de reacties die volgen op de input van Sander.

Alleen als je 100% zeker weet dat je dit nooit zelf zo hebt aangegeven, is er iets vreemds aan de hand. Maar al testend hier, kan ik zoiets wonderlijks niet reproduceren.

Als je er per se weer vanaf wilt, kan dat door nogmaals een bericht binnen die draad te posten, en daarin bewust aan te geven dat je die e-mail afschriften niet wilt ontvangen (vakje onaangevinkt leeg).

Groet, Joris Lange
www.jorislange.nl
websites en webvideo

Anton Sollie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 127
Re: bericht aan joris
« Reactie #2 Gepost op: 20 oktober 2003, 18:59:35 »
Het kon wel eens wezen dat je gelijk hebt.
Ik dacht dat er alleen een mail verstuurd werd naar diegene waar je op reageerd. Dus niet op het hele onderwerp.
Zo als het nu is, is inderdaad nog mooier.

Met dank Anton