Auteur Topic: Platinum versies  (gelezen 8928 keer)

marco

  • Gast
Platinum versies
« Gepost op: 11 januari 2004, 16:45:22 »
Beste mensen,

Inmiddels gebruik ik versie 1.31 Platinum. Mijn vraag is of
de shows gemaakt met Platinum 1.31 kan binnenhalen en bewerken
bij mijn overvloeicollega, die met een eerdere versie van Platinum werkt.
Versie 1.14 schat ik zo.

Groeten,

Marco
« Laatst bewerkt op: 13 januari 2004, 18:39:08 door marco »

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Re: Platinum versies
« Reactie #1 Gepost op: 12 januari 2004, 21:52:59 »
Hoi Marco,

Ik denk het antwoord op deze vraag heel kort kan zijn: nee.

Dit komt omdat bestanden, gemaakt met een nieuwere versie van Wings Platinum onderdelen kunnen bevatten die de eerdere versie niet kent.
Om nu problemen bij het inlezen te voorkomen, heeft Christoph de mogelijkheid om bestanden van een nieuwere versie in te lezen geblokkeerd (of: niet geprogrammeerd).
Eerlijk gezegd ben ik daar wel blij mee, omdat ik verschillende programma's ken die gewoon vastlopen (en onder Win95/98 de hele pc mee crashen) als er een verkeerde versie van een bestand wordt geopend.

Waarom gebruikt die overvloeicollega eigenlijk niet de nieuwste versie?

AVé,
Cuno

marco

  • Gast
Re: Platinum versies
« Reactie #2 Gepost op: 13 januari 2004, 05:22:07 »
Hallo Cuno,

Dank wederom voor dit uitzoekwerk;
De reden is simpel; Als je kunt doen met Platinum, wat je wilt is het niet nodig om elke keer tijd te spenderen om de nieuwste versie erop te zetten
En niet iedereeen heeft de beschikking over een internetverbinding om bestanden van 10 MB te downloaden.

Chief John

  • Gast
Re: Platinum versies
« Reactie #3 Gepost op: 13 januari 2004, 12:11:41 »
Ugh!

De blanke mens is ondoorgrondelijk. Kan gratis (of deze voor symbolische € 5,00 thuis op CD krijgen) over mooiere features en vernieuwingen beschikken, soms reeds lang gewenste mogelijkheden vervuld zien, en dat niet willen...
Als mij Adobe Photoshop upgraden willen, ik telkens grote sommen bijbetalen moeten voor vervulde wensen. Stumpfl beetje gek zijn eigenlijk om iedere keer weer mooiere programma te maken voor maximaal € 5,00.
Oef!

Chief John

marco

  • Gast
Re: Platinum versies
« Reactie #4 Gepost op: 13 januari 2004, 18:39:08 »
Hallo John,

Mocht daar nog enige twijfel over zijn, deze service en andere door
onze Jan en medegebruikers van Platinum wordt zeer door mij gewaardeerd. Ugh.

Met updates in z'n algemeen ben ik wel voorzichtig om daar wel de tijd voor te nemen. En dat blijft tijd die je niet kan gebruiken om te fotograferen of shows in elkaar te zetten. Ugh

Met de vredespijpgroet,

Marco