Auteur Topic: Loop functie in wp 2.40  (gelezen 6867 keer)

Anton Sollie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 127
Loop functie in wp 2.40
« Gepost op: 17 december 2005, 23:05:34 »
Allereerst, mochten er mensen zijn die problemen hebben met de nieuwe versie 2.40. Er is een versie 2.40a als update beschikbaar.

Mijn vraag is de volgende. In de nieuwe wp kun je een loop functie toepassen op bijvoorbeeld de muziek. Dat zou dan inhouden dat het desbetreffende stuk muziek herhaald wordt. Helaas heb ik het nog niet voor elkaar gekregen.
Wie weet hier mij wat van uit te leggen.

Wat wel verschrikkelijk mooi is, dat je de muziek korter of langer kunt maken, zonder dat de toon hoogte veranderd.
Dat houdt dus in dat je de muziek op kunt rekken als dat beter uitkomt bij je beelden.

Maar goed, wie weet er wat van de loop functie.

« Laatst bewerkt op: 18 december 2005, 12:20:32 door Anton Sollie »

Anton Sollie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 127
Re: Loop functie in wp 2.40
« Reactie #1 Gepost op: 17 december 2005, 23:23:31 »

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Re: Loop functie in wp 2.40
« Reactie #2 Gepost op: 18 december 2005, 12:20:32 »
Hallo Anton,

De Loop-functie is bedoeld voor ondersteuning van mensen die Speaker-support-presentaties geven.

Met de Loop-functie is het mogelijk een geluidsbestand te laten herhalen (loopen) gedurende de tijd dat de serie zelf stilstaat (in het live-gesproken deel van dergelijke presentaties).
Bijvoorbeeld voor een doorlopende achtergrondmuziek of sfeergeluiden.

Dit kan ook ingezet worden voor het laten horen van pauzemuziek tussen presentatieblokken.

Als je er meer van wilt weten: stuur Jan Roeleveld een vraag om te behandelen in het vragenuurtje van de komende SGG-dag.

[20-12-2005] Nog een kleine aanvulling. Middels Loop is het ook eenvoudig mogelijk om een 'kort' geluidsfragment meerdere keren achter elkaar af te spelen in een 'gewone' show.



Bericht bewerkt (20-12-2005 20:10)
AVĂ©,
Cuno