Auteur Topic: Routeverloop met dynamische beeldvelden en alpha-wipe  (gelezen 7320 keer)

Remy Van Looveren

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 13
Routeverloop met dynamische beeldvelden en alpha-wipe
« Gepost op: 27 december 2010, 12:38:09 »
Een nieuwe 'instructievideo' behandelt de creatie van een routeverloop ('kruipende reisweg') binnen Wings Platinum 4 door gebruik te maken van dynamische beeldvelden en het Alpha-Wipe-effect.  De video is rechtstreeks aanroepbaar via http://vimeo.com/17771267 of via de ledenpagina van de SGG-site.  Veel plezier ermee.

Piet Bakker

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 76
Re: Routeverloop met dynamische beeldvelden en alpha-wipe
« Reactie #1 Gepost op: 27 december 2010, 17:26:30 »
Beste Remy,

Na herhaaldelijkemalen de eerste video's bestudeerd te hebben, nu volledig duidelijk, is de laatste video helder en opnieuw een prikkeling tot nieuwe experimenten met W.P.
Het zou prettig zijn de instructies te kunnen downlouden, zodat ze stap voor stap bestudeerd kunnen worden.

Hartelijk dank voor deze inspireerde les,

Piet Bakker. 

Ite Boersma

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 55
Re: Routeverloop met dynamische beeldvelden en alpha-wipe
« Reactie #2 Gepost op: 28 december 2010, 10:28:48 »
Geachte Remy,

Dit is nou iets dat ik in een show wilde toepassen, alleen ik wist niet hoe ik dit moest aanpakken, dank zij jou ben ik op het goede spoor terecht gekomen, het zal nog wel de nodige oefening gaan kosten maar daar wordt je alleen maar wijzer van.
Hartelijk dank voor deze prachtige en leerzame instructieles, rest mij nu jou en eigenlijk iedereen een goed en bovenal gezond 2011 toe te wensen,

hartelijke groeten, Ite Boersma
Ite

Horst

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 7
Re: Routeverloop met dynamische beeldvelden en alpha-wipe
« Reactie #3 Gepost op: 17 januari 2011, 14:47:30 »
Hallo Remy,

Hartelijk dank voor deze duidelijke prachtige en leerzame video instructie.

Groetjes Monique