Auteur Topic: geen AVI in EXE file  (gelezen 5161 keer)

theo.koeten

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 43
geen AVI in EXE file
« Gepost op: 21 januari 2010, 21:29:23 »
nadat ik 4.01C heb geinstalleerd gaat er iets fout, in het wegschrijven als EXE file geeft ie aan dat er nog Intermediate files missen, als ik die aanvink dan krijg ik een stopbord door het  pictogram in de media pool van betreffende file, maar hij maakt de EXE file dan wel af, alleen staat de AVI er niet op bij afspelen van de EXE file....
Ook start 4.01c op met een waarschuwingsscherm, "kan de map niet maken". (welke map  ???) ik he alle mappen een locatie gegeven (denk ik).

wie o wie weet hier raad mee?

groeten,
theo

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Re: geen AVI in EXE file
« Reactie #1 Gepost op: 22 januari 2010, 17:24:33 »
Hallo Theo,

Het "stopbord" in het pictogram van de video in de Media-pool geeft aan dat het Intermediate bestand voor die video (nog) niet gemaakt is. Het maken van Intermediate videobestanden kan enige tijd in beslag nemen, afhankelijk van de grootte van het videobestand en de snelheid van de computer.

Op het tabblad "Taken" kun je zien hoe ver WP gevorderd is.
Als er geen voortgang te zien is, dan moet je in het menu kiezen voor "Media-pool" - "Grafische bestanden maken" om het proces te starten (als het proces al loopt, wordt het hiermee ook weer onderbroken: deze optie is een vorm van aan/uit-schakelaar).

Met het maken van de exe zul je dus moeten wachten tot het stopbord verdwenen is.

Op welk moment verschijnt de melding "kan de map niet maken" (is dat de letterlijke tekst?).
AVĂ©,
Cuno