Auteur Topic: AVi inport  (gelezen 5552 keer)

theo.koeten

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 43
AVi inport
« Gepost op: 3 september 2008, 16:49:19 »
Ik probeer een 12GB ( >:(), 9 minutendurend  AVI bestand te laden en dát lukt......, maar in de tijdbalk zie ik alleen het eerste beeldje "tig" keer. Met f10 gebeurd er niets, rechtsonder in "voorbeeld scherm" zie ik een ander (voor)beeld dan waar de cursor staat en met f5 kan ik gewoon de film zien met de verschillende fragmenten, zonder haperen.
Ik heb geprobeerd de film in stukken te hakken en uit te trekken, vergroten etc etc, maar in de tijdbalk blijft alleen het allereerste beeldje zichtbaar. Laad ik een korter stukje film in de 2de tijdlijn dan zie ik gewoon alle frames van dat betreffende stukje film.

Het lijkt erop dat in de tijdbalk teveel aan data staat. Kan dat? of moet ik ergens anders zoeken?

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Re: AVi inport
« Reactie #1 Gepost op: 4 september 2008, 20:22:15 »
Hallo Theo,

Wings Platinum heeft even tijd nodig om bij een dergelijk groot videobetand het bijbehorende grafische bestand met preview-informatie voor de tijdlijn te maken.

Hierover kun je meer info vinden in mijn antwoord op een eerdere video-vraag van Hans Rensen.
Hetzij via Zoeken naar "grafische bestanden", hetzij direct naar mijn bijdrage: http://www.jorislange.nl/avforum/index.php?topic=1276.msg1464#msg1464.

Daarnaast kan het zinvol zijn om bij de opties te kiezen voor "grafische bestanden maken als in versie 3.0".
AVé,
Cuno