Auteur Topic: Wings Platinum 4.01 is beschikbaar!  (gelezen 9616 keer)

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Wings Platinum 4.01 is beschikbaar!
« Gepost op: 10 december 2009, 14:10:43 »
De titel vertelt het hele verhaal  ;)

Downloaden kan via de website van AV Stumpfl (www.avstumpfl.com) of direct via deze link
AVé,
Cuno

Edwin de Serière

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 17
Re: Wings Platinum 4.01 is beschikbaar!
« Reactie #1 Gepost op: 10 december 2009, 15:55:23 »

Dag allemaal,(Cuno)

De verbeterde versies volgen elkaar wel in een rap tempo op (is dat een goed teken?) Ga het dadelijk downloaden.
Maar wie oh wie kan mij helpen, ben bezig met een serie en heb nu een besluit genomen om een nieuw machine (Desktop) te laten samenstellen.Met als doel goed met wings 4.01 en video AVCHD te kunnen werken (beiden samen). Later ga ik mijn laptop aanpassen.(indien mogelijk)
Ik werk nu op mijn desktop met XP home en neem de kleine mankementen nu op de koop toe. Al de aangewezen site over de processor en grafische kaarten gelezen zie ik door de bomen het bos niet meer. Welk processor en grafisch kaart zal ik laten plaatsen? Wie kan mij tot een besluit laten komen. Mijn richtpunt is "net zo goed als Jan Roeleveld" op SGG te kunnen werken, (oeps) dat is een behoorlijk prijskaartje, ik ben Sinterklaas niet (eerder zwarte Piet) maar misschien is de Kerstman genegen. Nu kijk ik naar Cuno (figuurlijk) maar anderen mogen gerust reageren.

Greetz
@win

Ite Boersma

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 55
Re: Wings Platinum 4.01 is beschikbaar!
« Reactie #2 Gepost op: 10 december 2009, 19:02:52 »
Cuno bedankt voor de service, het downloaden ging op deze manier erg gemakkelijk!
vriendelijke groet, Ite
Ite

Roel van Breugel

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 13
Re: Wings Platinum 4.01 is beschikbaar!
« Reactie #3 Gepost op: 10 december 2009, 19:49:17 »
Ik heb de eerste verbetering al gezien!

Zeer vloeiende bewegingen waneer er een zoom, pan en/of rotatie wordt gedaan op een van de afbeelding sporen.

Bravo, klasse.

Roel

Edwin de Serière

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 17
Re: Wings Platinum 4.01 is beschikbaar!
« Reactie #4 Gepost op: 11 december 2009, 01:30:15 »

Wow, wow, wow,

Dat heeft mij een hoop €`ies bespaart!!!!
Heb wp 4.01 getest op mijn desktop met XP en op mijn laptop met Vista en beiden doen het goed.
2 beelden tegen elkaar horizontaal pannen van recht naar links, goed, goed, goed.
Krijg er steeds meer zin om met wp te werken (hobbyen) !!!
Als later met AVCHD video erbij ook goed gaat nou wat wil men nog meer!

Greetz, @win

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Re: Wings Platinum 4.01 is beschikbaar!
« Reactie #5 Gepost op: 12 december 2009, 00:11:56 »
Hallo allemaal,

Voor iedereen die met video werkt: na de installatie van versie 4.01 moeten de grafische bestanden voor video's en de "intermediate videobestanden" opnieuw gemaakt worden!
AVé,
Cuno

queenie

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 59
Re: Wings Platinum 4.01 is beschikbaar!
« Reactie #6 Gepost op: 12 december 2009, 16:48:28 »
o, vandaar! Al mijn videostukjes waren volstrekt in de war. Nu doet alles het weer. En inderdaad, het loopt heel mooi vloeiend!
Queenie