Auteur Topic: Project opslaan in Wings Platinum 3  (gelezen 5976 keer)

Gemma van Voorst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 60
Project opslaan in Wings Platinum 3
« Gepost op: 18 januari 2010, 16:53:20 »
Hallo lotgenoten ;D

Ik heb nu toch zo'n vreemd probleem: ik heb een nieuwe computer met (inmiddels) Windows 7 erop. Moest Wings Platinum opnieuw installeren, nog niet zo eenvoudig want moeilijk te vinden op de Stumpfl-site maar toch gelukt. Opent keurig, opent ook oude Wings projecten maaaar: als ik ga opslaan krijg ik de melding (in het duits) dat er een fout is opgetreden en dat Windows wordt afgesloten. Dat gebeurt ook als ik een nieuw project open en wil opslaan, en zelfs als ik kies voor sjabloon opslaan. Wie heeft enig idee waar ik hier mee worstel én hoe ik het oplos, vanzelf. Hopelijk heeft iemand een goed idee....
Vriendelijke groeten
Gemma van Voorst

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Re: Project opslaan in Wings Platinum 3
« Reactie #1 Gepost op: 18 januari 2010, 17:22:35 »
Hallo Gemma,

De problemen die jij ervaart zijn de bekende problemen die ontstaan in de combinatie van Wings Platinum 3.x en Windows 7.
Dit is eerder in dit forum aan bod geweest:
http://www.jorislange.nl/avforum/index.php?topic=1458.msg2238;topicseen#msg2238
Daar staat ook de oplossing.
AVé,
Cuno

Gemma van Voorst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 60
Re: Project opslaan in Wings Platinum 3
« Reactie #2 Gepost op: 19 januari 2010, 04:35:20 »
Goedemorgen Cuno
Tja, moet ik maar wat vaker op Diaforum kijken.... Dit probleem had ik gemist, en de oplossing dus ook, maar ja, ik heb Windows 7 er nog maar pas op zitten dus is die hele conversatie eind vorig jaar me ontgaan. Bedankt voor je snelle reactie, ik kan weer verder (met Wings Platinum)
Groeten groeten
Gemma :)