Auteur Topic: Help onderwerpen  (gelezen 8605 keer)

Frans

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 60
Help onderwerpen
« Gepost op: 10 april 2008, 23:22:40 »
Ik heb Wings Platinum 3.5 geïnstalleerd met Nederlandse taal alleen als ik nu op de help knop klik gebeurt er niets ik heb nog wel een oud help bestand van WP 3.1 uit 2004 maar daar staan de nieuwste wijzigingen natuurlijk niet in.
Is er iemand die weet of er nu wel of niet een nieuw Nederlands help bestand is en als het er niet is, is er dan een mogelijkheid om de Engelse help file te openen.
Frans

Jaap

  • Held
  • *****
  • Berichten: 171
Re: Help onderwerpen
« Reactie #1 Gepost op: 11 april 2008, 21:48:12 »
Frans,

Ga naar de map C:\program files\AV Stumpfl/Wings Platinum 3\Help\English

Selecteer daar Platinum_E.chm en kopieer deze (Ctrl+C)

ga dan naar de map C:\program files\AV Stumpfl/Wings Platinum 3\Help\Dutch

Plak hier het gekopieerde bestand (Ctrl+v) en hernoem het bestand: Platinum_NL.chm

Je hebt nu de (Engelse) help in het programma beschikbaar. NL is er helaas niet  :'(.

Wil je liever een Duitstalige help, dan kopieer je het genoemde bestand uit de map German  ;D

Veel succes ermee :D
« Laatst bewerkt op: 11 april 2008, 21:49:46 door Jaap Postma »
Jaap

theo.koeten

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 43
Re: Help onderwerpen
« Reactie #2 Gepost op: 12 juni 2008, 23:17:07 »
zelfde probleem hier.
In die help map onder de Platium files heb ik alleen engels en MMcontent, dus geen dutch.
Ook Platium_E.chm heb ik niet, wel .chw.
Ik heb een map Dutch aangemaakt, daar het .chw progje ingezet maar zonder effect.



sw 3.50
versie 12-3-2008

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Re: Help onderwerpen
« Reactie #3 Gepost op: 14 juni 2008, 19:07:58 »
Hallo Theo,

Als je de download-versie van Wings Platinum installeert, wordt alleen het helpbestand van de gedownloade taal geïnstalleerd. Je probeert de Engelse help (die zit in het bestand "c:\Program Files\AV Stumpfl\Wings Platinum 3\Help\English\Platinum_E.chm" over te zetten naar de map voor de Nederlandse help.
Maar als ik jouw andere vragen in het forum goed interpreteer, heb je de Duitse installatie-versie gedownload. Dan is de Engelse help er niet (het chw-bestand is niet het helpbestand, dat is alleen een CHM-bestand).

Je kunt dan hetzij de Duitse help kopiëren naar de Nederlandse map, of alsnog eerst de Engelse download installeren, en dan opnieuw een kopieerpoging vanuit de Engelse helpmap uitvoeren.

Je kunt ook alleen het gewenste helpbestand downloaden van de site van Stumpfl (Download - Dokumentationnen - Wings Platinum 3 Dokumentationen).

Los van het kopiëren moet je het helpbestand wel de naam "Platinum_NL.chm" geven.
AVé,
Cuno

theo.koeten

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 43
Re: Help onderwerpen
« Reactie #4 Gepost op: 15 juni 2008, 01:12:20 »

(die zit in het bestand "c:\Program Files\AV Stumpfl\Wings Platinum 3\Help\English\Platinum_E.chm"

Ik heb echt alleen een Platinum_E.chw in die help map staan Cuno (UK download).

hierna heb ik de duitse versie gedown loaded en daar staan de 3 mappen Dutch, English en German wél in de help map. In de Engelse echter alleen het _E.chw en de German _D.chm bestand
groeten,
theo

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Re: Help onderwerpen
« Reactie #5 Gepost op: 15 juni 2008, 14:48:04 »
Hoi Theo,

Dan zit er helaas niets anders op dan het afzondelijk downloaden van het Engelse helpbestand van de site van Stumpfl.

Ik zal aan Christoph melden dat er bij de Englse installatie mogelijk ies mis is.
AVé,
Cuno