Auteur Topic: Re: kan .mts-bestand niet afspelen  (gelezen 6251 keer)

Tom Gordeyns

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
Re: kan .mts-bestand niet afspelen
« Gepost op: 16 november 2011, 12:35:52 »
Hallo Cuno,
bij driftig aan het zoeken waarom een videofile (.mts) na het invoegen in de mediapool, geen intermediate data wil maken. Als je op Eigenschappen gaat (mediapool, video aanklikken met rechtermuis) zie je bij Instellingen voor Weergave: "geen weergave mogelijk" staan. Een .mov videofile gaat prima. Wat kan hier de oorzaak zijn?
Alvast bedankt,
Tom

Tom Gordeyns

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
Re: kan .mts-bestand niet afspelen
« Reactie #1 Gepost op: 16 november 2011, 18:59:08 »
Geacht forum,
ten einde raad WP4.23 maar gedeinstalleerd en daarna opnieuw geinstalleerd.... En ja hoor, .MTS files kunnen gelezen worden, er ontstaan intermediate bestanden en je kunt het op de timeline zetten. We kunnen weer verder.... De vraag blijft natuurlijk: hoe is dit ontstaan? Daar zullen we waarschijnlijk het antwoord nooit op krijgen.
Groetjes,
Tom

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
kan .mts-bestand niet afspelen
« Reactie #2 Gepost op: 16 november 2011, 21:52:30 »
Hallo Tom,

Allereerst: je had jouw melding over het niet kunnen gebruiken/afspelen van .mts-bestanden opgenomen als antwoord/reactie op een geheel andere vraag van Arnold.
Dat had als bijkomend voordeel dat ik aan de slag moest met de beheerdersmogelijkheden van dit forum. Zoals je ziet is dat gelukt: ik heb jouw vraag, plus jouw eigen reactie daarop, verplaatst naar een nieuw topic.

En dan de inhoud:
Citaat
De vraag blijft natuurlijk: hoe is dit ontstaan? Daar zullen we waarschijnlijk het antwoord nooit op krijgen.
Ik heb wel een vermoeden: een programma dat ná Wings Platinum is geïnstalleerd of gewijzigd heeft wijzigingen aangebracht in de interne instellingen van Windows die aangeven hoe met mts-bestanden moet worden omgegegaan. Daardoor is WP op een verkeerd spoor gezet.
Door WP te verwijderen en weer te installeren zijn de (voor WP) juiste instellingen weer hersteld.
« Laatst bewerkt op: 16 november 2011, 21:54:03 door Cuno Wegman »
AVé,
Cuno