Auteur Topic: mapnamen  (gelezen 5619 keer)

WillemJan de Cloe

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 46
mapnamen
« Gepost op: 2 januari 2011, 10:55:16 »
WP versie 4.20 Windows 7

Het volgende euvel  doet zich voor: in de mediapool verdwijnen regelmatig de namen van de mappen in .m.n. de audio hoofdmap. Ik maak een nieuwe map in de hoofdmap AUDIO, geef die een naam. Na enige tijd blijkt die naam te zijn verdwenen en is de submap naamloos.
Hoe kan dat?

Chief John

  • Gast
Re: mapnamen
« Reactie #1 Gepost op: 5 januari 2011, 23:02:36 »
Ugh Willem Jan,

Ik in mijn kring 700 broeders met Wings Platinum hebben... niemand dit probleem gemeld hebben en ik ook niet kunnen herhalen of uitlokken kunnen...
Mij nu meermaals mappen naam gegeven en zelfs tot "invisible"toe, maar jouw probleem niet gezien hebben... alles visible blijven...!
Ik op jouw vraag "Hoe kan dat?" geen antwoord hebben. Misschien broeder Henk of Cuno oplossing weten..???

Ugh..!

Chief John

Remy Van Looveren

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 13
Re: mapnamen
« Reactie #2 Gepost op: 6 januari 2011, 10:27:48 »
Het 'probleem' van Willem Jan is mij niet zo vreemd als Chief John.  Ook bij mij komt het voor dat een mapnaam plots verdwenen is.  T.t.z.: de map heeft een leeg vakje waar de naam moet staan.  De inhoud van de map blijft, gelukkig maar, intact. Het verschijnsel treedt steeds onverwacht op, altijd bij een zelf gemaakte map (dus niet bij de hoofdmappen Audio,Afbeeldingen, Video, ...) en is niet 'op afroep' representeerbaar...  Een groot drama is dat natuurlijk niet, want ik kan onmiddellijk de mapnaam terug inbrengen (via naam wijzigen...) én het doet niets af aan de opbouw van de show daar de mapstructuur (incl. de naamgeving) niet van invloed is op het werken van WP4.

Remy Van Looveren.