Auteur Topic: WP4.23 tijdens programmeren wordt beeld bij inzoomen niet compleet getoond.  (gelezen 5679 keer)

eagle

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 1
Tijdens het programmeren wordt bij een ingezoomd beeld een breed zwart kader zichtbaar op het moment dat je het beeld verplaatst, dit terwijl de violette beeld grootte markering aangeeft dat er nog genoeg beeld over is. M.a.w. het oorspronkelijke grotere beeld wordt niet kompleet getoond.
Van alles geprobeerd, maar ook na nieuw installatie van WP4.23, nadat eerst de WP4.23 kompleet was verwijderd, hielp niet.
Is er een mogelijkheid WP4.23 kompleet te resetten ?? Het resetten van de beeldinstellingen onder beeld werkt niet voor dit probleem.

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Re: WP4.23 tijdens programmeren wordt beeld bij inzoomen niet compleet getoond.
« Reactie #1 Gepost op: 19 augustus 2011, 23:02:10 »
Hallo Eagle,

Kun je van deze situatie een scherm-afdruk maken en deze in het forum zetten (of rechtstreeks naar mij mailen)?
Als je de zooms programmeet via in-screen-editing dan in ieder geval een afdruk van het screen,
als je werkt via de dialoog Eigenschappen van de keyframes, dan ook deze dialoog.
Dan zal ik aan de hand daarvan proberen de oorzaak te vinden.
(mocht dat niet lukken, dan heb ik waarschijnlijk een kopie van het showbestand daarvoor nodig).
AVĂ©,
Cuno