Auteur Topic: klein beeld in previewscherm  (gelezen 6205 keer)

Ite Boersma

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 55
klein beeld in previewscherm
« Gepost op: 1 mei 2012, 16:55:42 »
Na een crass van mijn computer heb ik Windows 7, 64 bit opnieuw geinstaleerd en eveneens Wing Platinum 4.25b. Bij het aanklikken en slepen van de locator in de tijdlijn springt het vertoonde beeld in het previewscherm naar ongeveer 25% van het beeldveld, wat ik erg storend vind, is dit een foutje van Wins Platinum 4.25b of moet ik het zoeken in Windows, voor de crass bleef het beeld gewoon 100% van het previewscherm.

groet, Ite
Ite

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Re:klein beeld in previewscherm
« Reactie #1 Gepost op: 1 mei 2012, 22:03:39 »
Hallo Ite,

Waarschijnlijk heb je de in-screen-editing aan staan. Dan zorgt WP er standaard voor dat de gehele (omvang van) actieve afbeelding getoond wordt, zodat je alle hoeken daarvan kunt vastpakken voor bewerkingen.
Je kunt dan omschakelen naar de "normale" weergave door met de rechter muisknop in het Screen te klikken en te kiezen voor Pan/Zoom resetten.
Als je deze automatische ondersteuning geheel wilt uitschakelen, schakel dan in datzelfde menu de optie Auto-zoom uit.
AVĂ©,
Cuno

Ite Boersma

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 55
Re:klein beeld in previewscherm
« Reactie #2 Gepost op: 2 mei 2012, 19:00:43 »
Hallo Cuno,
Hartelijk dank voor je antwoord, ik had het zelf moeten en kunnen weten, maar ja, als het een tijd niet meer bij de hand hebt gehad raakt het in de vergetelheid
IK heb nu in ieder geval weer 100% beeld.
Vriendelijke groet, Ite
Hallo Ite,

Waarschijnlijk heb je de in-screen-editing aan staan. Dan zorgt WP er standaard voor dat de gehele (omvang van) actieve afbeelding getoond wordt, zodat je alle hoeken daarvan kunt vastpakken voor bewerkingen.
Je kunt dan omschakelen naar de "normale" weergave door met de rechter muisknop in het Screen te klikken en te kiezen voor Pan/Zoom resetten.
Als je deze automatische ondersteuning geheel wilt uitschakelen, schakel dan in datzelfde menu de optie Auto-zoom uit.
Ite