Auteur Topic: nostalgisch terug naar WP 2.40  (gelezen 5399 keer)

George van den Ochtend

  • Junior
  • **
  • Berichten: 28
nostalgisch terug naar WP 2.40
« Gepost op: 8 september 2010, 18:29:48 »
Is het mogelijk met de USB dongel van WP 3 de oude versie WP 2.40a te installeren en te gebruiken.
Uiteraard met de oude vrijgavecode van WP 2.40a.
Proberen is natuurlijk een optie.
Maar ik wil het risico niet lopen dat er op de USBdongel dan wat wordt veranderd (als dat mogelijk is??) en ik de dongel voor WP 3.70 niet meer kan gebruiken.

Chief John

  • Gast
Re: nostalgisch terug naar WP 2.40
« Reactie #1 Gepost op: 8 september 2010, 23:29:56 »
Broeder George,

Met de dongle kan zonder enig probleem worden gewerkt vanaf Wings for Windows (gelanceerd in 1996) tot en met Wings Platinum in elke denkbare versie en uitvoering die nadien is verschenen op moeder aarde indien men beschikt over een PC die zich een beetje thuisvoelt in de tijd dat Wings Platinum 2.40a werd gebruikt.
Op die dongle wordt niets veranderd. Wings Platinum 2.40a is, voor een aantal hobbyisten met een gevoel voor nostalgie, nog goed bruikbaar en het kan, ook al dateert het van eind 2006, aanzienlijk meer dan veel programma's van andere merken die kortgeleden verschenen.
De gebruikers van Wings Platinum 3, en zeker die van Wings Platinum 4, zullen zich slechts afvragen wat de beweegreden is om over minder mogelijkheden en bedieningscomfort te willen beschikken dan die de moderne techniek ons vandaag de dag biedt... maar dat geldt voor zoveel zaken in dit ondermaanse bestaan...
Waarom zouden wij een mobieltje moeten kopen als de tam-tam en de rooksignalen het nog goed doen..?

Weest gegroet gij nostalgisten!

Chief John


George van den Ochtend

  • Junior
  • **
  • Berichten: 28
Re: nostalgisch terug naar WP 2.40
« Reactie #2 Gepost op: 9 september 2010, 00:02:55 »
Bedankt Chief John.

Ik heb al veel analoog materiaal weggegooid.
Van WP en Stumpfl heb ik alles nog staan. En dan vraag je je af: ook maar weggooien?
Nu dus duidelijk niet.
Ga ik weer eens kl...en op een oude machine.

Groeten

George