Auteur Topic: inslepen geluid, foto's en video lukt niet  (gelezen 7680 keer)

Adri Snijders

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 89
inslepen geluid, foto's en video lukt niet
« Gepost op: 8 februari 2011, 19:56:00 »
Ik draai al 9 maanden probleemloos met windows 7 mijn wings platim 3. Zomaar geheel spontaan, hoewel na een virus, kom ik plotseling een EXE, voor een presentatie, meer maken. Samen met Ben Visser is dit probleempje opgelost. Hoe wij dat hebben gedaan ik helemaal niet meer te achter halen: rail and arror systeem.

Wings platium 3 draaid nu weer bijna goed echter; als ik op welke manier dan ook foto's, muziek of videootjes wil binne halen krijg ik de melding; Wings Platium has enncountered a problem and was closed.

Vrienden van de AV geef mij svp een oplossing in zeer eenvoudige taal (uitgebreid tot op het bot)....ik kan een leuke serie maken maar ik ben digibeet eerste klas.

Adri Snijers

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Re: inslepen geluid, foto's en video lukt niet
« Reactie #1 Gepost op: 8 februari 2011, 20:17:38 »
Hallo Adri,

... Wings platium 3 draaid nu weer bijna goed echter; als ik op welke manier dan ook foto's, muziek of videootjes wil binne halen krijg ik de melding; Wings Platium has enncountered a problem and was closed. ...
De methode die ik als eerste zou proberen: verwijderen van de bestaande Wings Platinum, computer herstarten en daarna Wings Platinum opnieuw installeren.

... Zomaar geheel spontaan, hoewel na een virus, ...
Als het probleem van WP blijft, kijk dan ook eens of andere programma's ook problemen hebben, al dan niet met afbeeldingen en/of muziek.
Zo ja: dan heeft het virus meer schade aangericht en kan het nodig zijn om een uitgebreide schoningsactie uit te voeren (bij voorkeur met een ander anti-virusprogramma dan het programma dat je normaliter gebruikt). Als ook dat niet helpt, blijven misschien het terugkeren naar een eerder herstelpunt of het herinstalleren van Windows over.

... ik kan een leuke serie maken maar ik ben digibeet eerste klas ...
Ook mensen die met een luxe caravan naar een mooie vakantiebestemming willen reizen, hebben een auto en een rijbewijs nodig...
AVĂ©,
Cuno

Adri Snijders

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 89
Re: inslepen geluid, foto's en video lukt niet
« Reactie #2 Gepost op: 8 februari 2011, 21:18:46 »
Cuno,

Bedankt voor je antwoord. Eindelijk ben ik na een jaar of drie weer terug met een vraag. Dat 'digi rijbewijs' heb ik nog steeds niet gehaald...excuses daarvoor.....zal ook nooit wat worden.

Bedoel je met: "verwijderen van de bestaande Wings Platinum", het verwijderen van Wings uit de mappen of uit het configuratiescherm.

Bij het herstellen van het vorige probleem (geen EXE meer kunnen maken, liet WP 3 zich niet uit het configuratie scherm verwijderen.

Ardi


Piet Huijgens

  • Junior
  • **
  • Berichten: 38
Re: inslepen geluid, foto's en video lukt niet
« Reactie #3 Gepost op: 8 februari 2011, 22:21:45 »
Hallo Adri

Zelf heb ik ooit hetzelfde probleem gehad en bij mij was er toen een conflict tussen WP 3,60 en het video programma Pinnacle studio 11.
Mocht dit programma bij jouw ook op je pc zijn geinstallleerd dan zal dat het probleem zijn anders kan ik je helaas niet verder helpen,

met vriendelijke av-groet

Piet Huijgens

Adri Snijders

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 89
Re: inslepen geluid, foto's en video lukt niet
« Reactie #4 Gepost op: 9 februari 2011, 07:46:30 »
Hoi allen

Ik zie dat in mijn tekst van 8 februari foutjes zitten:

Ik draai al 9 maanden probleemloos met windows 7 mijn wings platim 3. Zomaar geheel spontaan, hoewel na een virus, kom ik plotseling geen EXE, voor een presentatie, meer maken. Samen met Ben Visser is dit probleempje opgelost. Hoe wij dat hebben gedaan ik helemaal niet meer te achter halen: trail and arror systeem.

Wings platium 3 draaid nu weer bijna goed echter; als ik op welke manier dan ook foto's, muziek of videootjes wil binnen halen krijg ik de melding; Wings Platium has enncountered a problem and was closed.

Vrienden van de AV geef mij svp een oplossing in zeer eenvoudige taal (uitgebreid en tot op het bot)....ik kan een leuke serie maken maar ik ben digibeet eerste klas.
Adri Snijers